Záručné podmienky

Záručné podmienky

 

  1. Ručiteľ je Das Company spoločnosť s ručením obmedzeným so sídlom v Trzebinii, ul. Przemysłowa 10, 32-540 Trzebinia, registrovaná v Národnom súdnom registri Okresným súdom pre Kraków-Śródmieście v Krakove, XI Obchodná divízia Národného súdu Zaregistrujte sa pod číslom: 0000451571, NIP: 6772373649, REGON: 122795114, základné imanie: 4 295 000,00 PLN (ďalej len: "Predajca"

    ).
  2. Predajcu je možné kontaktovať prostredníctvom:

    1. tradičná pošta na adrese: Das Company Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 10, 32-540 Trzebinia;

    2. e-mail (e-mail) na adresu: biuro@dascompany.com;

    3. telefónne číslo: +48 32 50 65 880;

    4. kontaktný formulár dostupný na webovej stránke obchodu;

    5. .čet je k dispozícii na webovej stránke obchodu.

  3. Zákazník by mal nahlásiť chyby v rámci záruky pomocou špeciálneho formulára dostupného na webovej stránke https://complaints.dascompany.com/ 

  4. Predávajúci poskytuje Zákazníkom záruku na všetok Tovar po dobu 12 mesiacov odo dňa dodania Tovaru Zákazníkovi a po dobu 10 rokov o dostupnosti náhradných dielov k Tovaru. Záruka platí len na území Poľska.

  5. Podmienkou, aby Predávajúci v súlade s ustanoveniami týchto záručných podmienok odstránil nesúlad Tovaru so zmluvou alebo vymenil vadný Tovar za nový, je potvrdenie Zákazníka o kúpe Tovaru. .

  6. Pre uplatnenie práv súvisiacich so zárukou je potrebné, aby Zákazník odovzdal Tovar prepravnej alebo kuriérskej spoločnosti určenej Predávajúcim, ktorá chybný Tovar od Zákazníka vyzdvihne a doručí do sídla Predávajúceho na adrese Výdavok predávajúceho. Klient by mal: 

  •  priložte potvrdenie o nákupe uvedené v predchádzajúcom bode k prenášanému Tovaru,
  •  umiestnite prenesený Tovar do pôvodného obalu spolu so všetkými prvkami a príslušenstvom pripojenými k Tovaru a vytlačeným obsahom žiadosti o záruku odoslanej Predávajúcemu spôsobom uvedeným v bode 3. 

Nesplnenie vyššie uvedených požiadaviek bude mať za následok ignorovanie nároku na záruku.

  1. Predávajúci je povinný uznať uplatnenie záruky do 14 dní od doručenia vadného Tovaru Zákazníkom a v rovnakej lehote písomne ​​alebo e-mailom oznámiť Zákazníkovi prijatie alebo neakceptovanie žiadosti o záruku. .

  2. V prípade uznania žiadosti o záruku bude predávajúci v lehote uvedenej v predchádzajúcom bode informovať zákazníka o plánovaných úkonoch na odstránenie vád tovaru a uvedie dátum, do ktorého bude záručná oprava vykonaná von.

  3. Ak sa na uplatnenie záruky nebude prihliadať, Predávajúci bude Zákazníka informovať o dôvode neakceptovania žiadosti o záruku a vráti chybný Tovar Zákazníkovi.

  4. Ak sa vada Tovaru týka nedostatku súčiastky Tovaru, ktorú je potrebné pripojiť v súlade s Objednávkou Zákazníka, nie je potrebné dodávať vadný Tovar uvedený v písm. 6 týchto Podmienok a Predávajúci:

  •  v prípade nedodania Tovaru Zákazníkom doručí chýbajúci prvok (prvky) Tovaru Zákazníkovi na vlastné náklady do 30 dní odo dňa prijatia uznanej reklamácie,
  •  v prípade dodania Tovaru Zákazníkom do sídla Predávajúceho spôsobom uvedeným v bode 6., namontuje a namontuje chýbajúci prvok do Tovaru len na výslovnú žiadosť Zákazníka uvedenú v uplatnení záruky.
  1. Ak vada Tovaru spočíva v tom, že Tovar nebude mať vlastnosti, ktoré Predávajúci poskytol, alebo ak je Tovar alebo jeho prvky poškodené, Predávajúci označené vady odstráni na svoje náklady a v lehote 30 dní odo dňa prijatia zahrnutej reklamácie. Predávajúci má právo túto lehotu predĺžiť maximálne na 60 dní odo dňa prijatia prijatej žiadosti o záruku, najmä ak si oprava vyžaduje dovoz náhradných dielov zo zahraničia alebo nie sú dostupné. O predĺžení lehoty na odstránenie vád bude Predávajúci Zákazníka informovať písomne ​​alebo e-mailom. Po odstránení vád Predávajúci dodá Tovar kupujúcemu na vlastné a na vlastné náklady. Opravený alebo nahradený bezchybnými prvkami Tovaru sa stáva majetkom Predávajúceho.
  2. Ak odstránenie vady nie je možné, predávajúci vymení vadný tovar za bezvadný tovar vo vyššie uvedených lehotách.

  3. Táto záruka sa vzťahuje len na vady vzniknuté z dôvodu, ktorý má predaný Tovar a nevzťahuje sa na poškodenie Tovaru vzniknuté po jeho predaji z iných dôvodov, najmä sa nevzťahuje, ak vady Tovaru vznikli:

  •  zavinené konanie Zákazníka, najmä ak použil Tovar v rozpore s Podmienkami používania uvedenými Predávajúcim v Internetovom obchode alebo konal v rozpore s pokynmi pripojenými k Tovaru, napr. zmeny vykonané zákazníkom,
  •   ak sú výsledkom bežného opotrebovania Tovaru alebo nesprávneho skladovania/prepravy Zákazníkom,
  •  mechanické, chemické alebo tepelné poškodenie, poruchy spôsobené náhodnými udalosťami, ako sú: požiar, prepätie elektrickej siete, elektrické výboje, záplavy, chemické látky atď.
  •  úpravy, opravy, zmeny alebo zmeny vlastností Tovaru Zákazníkom,
  •  riadne opotrebovanie a poškodenie, ktoré má nepodstatný vplyv na hodnotu alebo prevádzku Tovaru,
  •  bežná prevádzka (napr. hrdzavenie očiek plachty pod vplyvom vody alebo znečistenie plachty)
  1.  Prvky opláštenia sa môžu líšiť vo farebnom odtieni a majú mikrootvory, ktoré neovplyvňujú funkčnosť stanu, nejedná sa o závadu, a preto nepodlieha výmene v rámci záruky.

  2. Záruka sa nevzťahuje na spotrebný materiál, ako sú gumené pásy a skrutky.

  3. V prípade vykonania štrukturálnych zmien alebo opráv mimo služieb Predajcu bude mať takáto oprava za následok stratu záruky.

  4. Ak je Zákazník Spotrebiteľ, výkon práv vyplývajúcich z tejto záruky nevylučuje, neobmedzuje ani nepozastavuje práva Zákazníka a na náklady Predávajúceho zo záruky za vady tovaru. Táto záruka nemá vplyv na tieto zákonné opravné prostriedky. Pokiaľ ide o kupujúcich, ktorí sú podnikateľmi, v súlade s Obchodným poriadkom predávajúceho sú zákonné záručné práva na chyby tovaru vylúčené.

  5. Predávajúci nezodpovedá podnikateľom za škody vyplývajúce z nemožnosti používať tovar v oprave, najmä zákazník, ktorý je podnikateľom, nemá v rámci záruky právo požadovať od predávajúceho ušlý zisk.

  6. Predávajúci môže odmietnuť dodržať lehotu na opravu, ak dôjde k poruchám v činnosti jeho spoločnosti z dôvodu nepredvídaných okolností, ktoré spoločnosť nemôže ovplyvniť – okolnosti charakteru vyššej moci, napr.: generálny štrajk, nariadenia, akcie, obmedzenia alebo nedostatok vládnych opatrení, zemetrasenie, povodne, epidémie a iné udalosti elementárnych prírodných síl, ktoré predávajúci nemôže prekonať a ktoré navyše nepredvídal a nemohol predvídať a ktoré sú pre predávajúceho a jeho činnosť externé.

  7. Ak Predávajúci pri plnení svojich povinností dodal Zákazníkovi namiesto chybného Tovaru Tovar bez vád alebo na Tovare, na ktorý sa vzťahuje záruka, vykonal podstatné opravy, plynie záručná doba znovu od momentu dodania Tovaru. Tovar bez vád alebo vrátenie opraveného Tovaru. Ak Predávajúci vymenil iba časť Tovaru, platí vyššie uvedená lehota opäť primerane pre vymenenú časť.

  8. Záručná doba sa automaticky predlžuje o dobu oznámenia a opravy Tovaru Predávajúcim. Termín a opravu potvrdzuje protokol po vykonaní opravy vlastník Tovaru.

  9. Po uplynutí záručnej doby nie je možné bezplatne využívať záručné služby, opravy je možné vykonávať len za úhradu. V prípade, že daná vada Tovaru nie je predmetom tejto záruky, Predávajúci môže samostatne naceniť opravu takejto vady.

  10. Tovar by mal zákazník pred opravou vyčistiť.

  11. Záručná oprava sa nevzťahuje na činnosti opísané v Podmienkach používania a návode priloženom k ​​Tovaru, ktoré je Zákazník povinný vykonať svojpomocne a na vlastné náklady v rámci údržby.

  12. Vo veciach, na ktoré sa nevzťahujú podmienky tohto záručného listu, platia príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka.

  13. Predajca si vyhradzuje právo upraviť ustanovenia tejto záruky, avšak akékoľvek zmeny v záruke nebudú retroaktívne.