Pravidlá internetového obchodu

PREDPISY INTERNETOVÉHO OBCHODU

DAS COMPANY

Tieto pravidlá definujú všeobecné pravidlá pre uzatváranie a implementáciu zmlúv o predaji na diaľku medzi Zákazníkmi a Predávajúcim prostredníctvom Internetového obchodu www.dascompany.com (ďalej len: „Obchod“ alebo „Internetový obchod“) a poskytovanie Služieb elektronicky vrátane Obchod.

VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

  1. KONTAKTOVAŤ PREDAJCU

    Kontaktovať Predajcu je možné prostredníctvom: 

      1. tradičná pošta na adrese: Das Company Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 10, 32-540 Trzebinia;

      2. e-mail (e-mail) na adresu: biuro@dascompany.com;

      3. telefónne číslo: +48 32 50 65 880;

      4. kontaktný formulár dostupný na webovej stránke obchodu;

      5. čet je k dispozícii na webovej stránke obchodu.

  2. DEFINÍCIE

    1. Pojmy s veľkým začiatočným písmenom v pravidlách znamenajú:

      1. Pracovné dni – dni od pondelka do piatku, okrem štátnych sviatkov;

      2. Zákazník  – fyzická osoba s plnou spôsobilosťou na právne úkony; právnická osoba alebo organizačná zložka, ktorá nie je právnickou osobou, ktorej osobitné ustanovenia priznávajú spôsobilosť na právne úkony, ktorá uzatvorí Kúpnu zmluvu ako súčasť Obchodu alebo využíva Služby v ňom poskytované - vrátane oboznámenia sa s obsahom v ňom prezentovaným.

      3. Občiansky zákonník – zákon z 23. apríla 1964. Občiansky zákonník (Zbierka zákonov z roku 1964 č. 16 položka 93 v znení neskorších predpisov);

      4. Účet/Užívateľský účet – Služba poskytovaná Zákazníkovi elektronickými prostriedkami, ktorá spočíva v udelení prístupu Zákazníkovi do samostatného priestoru v rámci Internetového obchodu, prostredníctvom ktorého môže Zákazník vykonávať konkrétne činnosti v rámci Obchodu vrátane umiestňovania. Objednávky a sledujte ich stav v súlade s Nariadeniami;

      5. Spotrebiteľ  – zákazník, ktorý je spotrebiteľom v zmysle čl. 22 [1] Občianskeho zákonníka alebo podnikateľ, ktorý uplatňuje práva spotrebiteľa. Ak nie je výslovne uvedené inak, ustanovenia Predpisov týkajúce sa Spotrebiteľa sa vzťahujú aj na Podnikateľa, ktorý uplatňuje práva spotrebiteľa (ako je definované nižšie);

      6. Tvorca položiek - Služba poskytovaná Zákazníkovi elektronickými prostriedkami, ktorá spočíva v poskytnutí nástroja Zákazníkovi, pomocou ktorého Zákazník samostatne vytvára Tovar s rozmermi, materiálmi a inými prvkami záujmu prezentovanými v obsahu sprievodcu na vytvorenie konečného Tovaru, ktorý môže byť predmetom Objednávky,

      7. Newsletter  – služba poskytovaná Predajcom elektronicky za podmienok stanovených v Pravidlách;

      8. Zásady ochrany osobných údajov – samostatný dokument dostupný v Internetovom obchode stanovujúci pravidlá spracovania osobných údajov Predávajúcim, ako aj používania súborov cookie;

      9. Podnikateľ uplatňujúci práva spotrebiteľa - fyzická osoba, ktorá je Zákazníkom, ktorý uzatvára Kúpnu zmluvu priamo súvisiacu s jej podnikateľskou činnosťou, ak z obsahu tejto Kúpnej zmluvy vyplýva, že pre túto osobu nemá profesionálny charakter, z čoho vyplýva najmä z predmetu svojej podnikateľskej činnosti sprístupnil na základe ustanovení o centrálnom registri a informáciách o podnikateľskej činnosti, ktorý využíva práva spotrebiteľov podľa Občianskeho zákonníka a zákona o spotrebiteľských právach;

      10. Podnikateľ  – zákazník, ktorý je podnikateľom v zmysle čl. 43 [1] Občianskeho zákonníka, podniká vo vlastnom mene a vykonáva právny úkon, ktorý priamo súvisí s jej obchodnou alebo profesijnou činnosťou, s výnimkou podnikateľa, ktorý uplatňuje práva spotrebiteľa,

      11. Nariadenia  – tieto nariadenia;

      12. Nariadenie – nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2019/1150 z 20. júna 2019 o podpore spravodlivosti a transparentnosti pre firemných používateľov online sprostredkovateľských služieb,

      13. Predávajúci - Das Company Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością so sídlom v Trzebinii, ul. Przemysłowa 10, 32-540 Trzebinia, zapísaná v Národnom súdnom registri Okresným súdom pre Krakov-Śródmieście v Obchodnom oddelení Kraków, XI. Národného súdneho registra pod číslom: 0000451571, NIP: 6772373649, REGON: 122795114, základné imanie: 4 295 000,00 PLN;

      14. Strany – zákazník a predajca spoločne;

      15. Tovar - znamená tovar prezentovaný Predávajúcim na internetovej stránke Obchodu spolu s popisom, ako aj produkt s digitálnymi prvkami v zmysle Zákona o právach spotrebiteľa;

      16. Trvalé médium – znamená materiál alebo nástroj umožňujúci Zákazníkovi alebo Predávajúcemu uchovávať informácie, ktoré sú mu osobne adresované, a to spôsobom, ktorý umožňuje prístup k informáciám v budúcnosti na obdobie vhodné na účely, na ktoré tieto informácie sa používajú a umožňujú reprodukciu uložených informácií v nezmenenej podobe;

      17. Zmluva o predaji/zmluva – zmluva o predaji Tovaru na diaľku za podmienok stanovených v Pravidlách, uzavretá medzi Predávajúcim a Zákazníkom;

      18. Služby  - služby poskytované predávajúcim zákazníkom elektronickými prostriedkami v zmysle ustanovení zákona z 18. júla 2002 o poskytovaní elektronických služieb (z. z. č. 144, položka 1204 v znení neskorších predpisov );

      19. Zákon o právach spotrebiteľov  – Zákon z 30. mája 2014 o právach spotrebiteľov (zbierka zákonov 2014, č. 827, v znení neskorších predpisov);

      20. Zákon o autorských právach a súvisiacich právach – Zákon zo 4. februára 1994 o autorských právach a súvisiacich právach (Zbierka zákonov z roku 1994 č. 24, položka 83 v znení neskorších predpisov);

      21. Zákon o poskytovaní elektronických služieb  - Zákon z 18. júla 2002 o poskytovaní elektronických služieb (Z. z. č. 144, položka 1204 v znení neskorších predpisov);

      22. Záručné podmienky – samostatný dokument dostupný v Internetovom obchode špecifikujúci pravidlá záruky na Tovar poskytovanej Zákazníkom Predávajúcim,

      23. Podmienky používania – samostatný dokument dostupný v Internetovom obchode špecifikujúci pravidlá a pokyny na používanie Tovaru,

      24. Objednávka  – Prehlásenie vôle zákazníka zamerané priamo na uzavretie kúpnej zmluvy s uvedením jej hlavných prvkov.

    2. Predávajúci môže zaviesť definície iných pojmov aj priamo do obsahu Pravidiel.

  1. TECHNICKÉ POŽIADAVKY, PODMIENKY POUŽÍVANIA, BEZPEČNOSŤ

    1. Používanie internetového obchodu je možné za predpokladu, že zákazník spĺňa nasledujúce minimálne technické požiadavky:

      1. mať koncové zariadenie (počítač alebo mobilné zariadenie) s prístupom na internet;

      2. prístup k aktívnej elektronickej pošte (e-mail);

      3. prístup k webovému prehliadaču v najnovšej verzii (ak nie je na stránkach obchodu uvedené inak);

      4. povoliť súbory cookie a JavaScript vo webovom prehliadači;

      5. mať program na čítanie súborov vo formáte PDF.

    2. Okrem toho, aby ste mohli využívať niektoré zo Služieb alebo funkcií obchodu alebo ich využívať v plnom rozsahu, môže byť potrebné správne nakonfigurovať zariadenie a súhlasiť s prístupom k lokalizačným službám vo webovom prehliadači a/alebo zariadení používa zákazník a poskytuje prehliadaču prístup k týmto službám v súlade s informáciami prezentovanými v obchode.

    3. Využívanie Služieb poskytovaných elektronicky dostupných v Internetovom obchode môže zahŕňať hrozbu zo strany každého užívateľa internetu spočívajúcu v možnosti zavlečenia malvéru do ICT systému Zákazníka alebo získania a úpravy jeho údajov neoprávnenými osobami. Každý zákazník, s cieľom vyhnúť sa vyššie uvedenému. riziká a hrozby by mali používať vhodné technické opatrenia na minimalizáciu týchto rizík, napr. antivírusové programy alebo firewall.

    4. Predávajúci používa v Obchode „cookies“, ktorých použitie je zamerané najmä na zabezpečenie správneho chodu webových stránok Obchodu alebo poskytovanie Služieb. Pravidlá používania „cookies“ spolu s účelmi ich použitia sú uvedené v Zásadách ochrany osobných údajov.

    5. Zákazník používajúci Internetový obchod je povinný najmä: 

      1. používať Internetový obchod spôsobom, ktorý je v súlade s ustanoveniami zákona platného v Poľskej republike, ustanoveniami Predpisov, ako aj so všeobecnými zásadami používania internetu, zásadami dobrej praxe a spôsobom, ktorý neohrozí osobnostné práva Predávajúceho, akýchkoľvek osôb alebo tretích osôb alebo iné práva a oprávnený záujem Predávajúceho;

      2. používať akýkoľvek obsah uverejnený ako súčasť obchodu v súlade s ustanoveniami všeobecne platného práva, a to aj len na osobné použitie;

      3. nedoručovať ani neprenášať obsah zakázaný zákonom, ako je obsah propagujúci násilie, ohováranie alebo porušovanie osobných práv a iných práv tretích strán;

      4. používajte Obchod spôsobom, ktorý nenarúša jeho fungovanie, najmä používaním špecifického softvéru alebo zariadení.

    6. Je zakázané kopírovať, duplikovať, upravovať, množiť alebo distribuovať akúkoľvek časť Internetového obchodu, Služieb alebo ich prvkov, vrátane najmä fotografií, videí, popisov alebo iného obsahu bez predchádzajúceho písomného súhlasu Predávajúceho, s výnimkou prípadov výslovne uvedených povolené ustanoveniami platných zákonov a nariadení. Predajca môže podniknúť kroky, a to aj prostredníctvom súdneho konania, na ochranu svojich vlastných záujmov a záujmov tretích strán vrátane používateľov webových stránok Obchodu a zákazníkov.

PREDAJ

  1. OBJEDNÁVKA; PODMIENKY POUŽÍVANIA

    1. V Obchode sú prezentované informácie o hotovom Tovare, ktoré pozostávajú napr. ich popisy, technické a prevádzkové parametre, ako aj informácie o materiáloch, konštrukčných a funkčných vlastnostiach komponentov, z ktorých je tvorený konečný Tovar s parametrami uvádzanými Zákazníkom, spolu s cenami tohto Tovaru. Informácie uvedené v predchádzajúcej vete a ďalší obsah dostupný v Internetovom obchode, pokiaľ nie je výslovne uvedené inak, nepredstavujú ponuku v zmysle čl. 66 Občianskeho zákonníka a len výzva na uzavretie Kúpnej zmluvy v zmysle čl. 71 Občianskeho zákonníka.

    2. Tovar dostupný v Internetovom obchode je úplne nový, bez fyzických a právnych vád. Výnimočne môže Predávajúci prezentovať v Internetovom obchode aj Tovar, ktorý sa líši od požiadaviek plnenia zmluvy uvedených v čl. 43b sek. 2 alebo 3 zákona. V prípade Tovaru uvedeného v predchádzajúcej vete Predávajúci informuje Zákazníka o jeho stave v jeho popise - tento Tovar je možné zakúpiť za zníženú cenu. Zákazník, ktorý je Spotrebiteľom pri zadávaní Objednávky Tovaru, ktorý sa odchyľuje od požiadaviek na súlad so zmluvou uvedených v tomto odseku, jasne a samostatne akceptuje absenciu špecifickej vlastnosti Tovaru.

    3. Všetok tovar bol legálne uvedený na poľský trh.

    4. Podmienkou zadania Objednávky v Internetovom obchode je, že Zákazník má aktívny e-mailový účet.

    5. Zákazník môže zadať objednávku:

      1. priamo v internetovom obchode pomocou jeho infraštruktúry (objednávkový formulár);

      2. e-mailom;

      3. osobne v kancelárii Predajcu.

    6. Pri zadaní objednávky pomocou objednávkového formulára - zákazník sa riadi správami zobrazenými v obchode, pričom dokončuje objednávku s tlačidlom potvrdenia s povinnosťou platby alebo iným ekvivalentom.

    7. Objednávku uskutočnenú Zákazníkom v Internetovom obchode – prostredníctvom objednávkového formulára, odošle Zákazník Predávajúcemu v elektronickej forme. Objednávka predstavuje ponuku na uzavretie kúpnej zmluvy na tovar uvedený v objednávke.

    8. Ponuka Zákazníka podaná v elektronickej forme je pre Zákazníka záväzná, ak Predávajúci zašle na e-mailovú adresu uvedenú Zákazníkom potvrdenie o prijatí Objednávky na vykonanie, ktoré predstavuje vyhlásenie Predávajúceho o prijatí ponuky Zákazníka. . Jeho prijatím Zákazníkom je uzavretá Kúpna zmluva.

    9. Po zadaní objednávky sa na uvedenú e-mailovú adresu odošle správa s informáciami o ďalších fázach objednávky.

    10. Po uzavretí kúpnej zmluvy predávajúci potvrdí zákazníkovi, ktorý je spotrebiteľom a podnikateľovi vykonávajúcemu práva spotrebiteľa, svoje obchodné podmienky zaslaním na trvanlivom nosiči na e-mailovú adresu zákazníka alebo písomne ​​na uvedenú adresu. Zákazníkom - podľa jeho výberu.

    11. Predávajúci tiež umožňuje zadávať objednávky v Internetovom obchode prostredníctvom elektronickej pošty (e-mailu). S výhradou osobitných ustanovení nižšie sa na Objednávky uvedené v predchádzajúcej vete vzťahujú ostatné ustanovenia týchto Pravidiel.

    12. Zadanie objednávky v internetovom obchode e-mailom je možné v termínoch uvedených na webovej stránke internetového obchodu.

    13. Pre zadanie Objednávky e-mailom kontaktuje Zákazník Predávajúceho na e-mailovej adrese uvedenej v bode zapálil som. b) Predpisov a malo by v ňom byť uvedené:

      1. vaše údaje požadované Predávajúcim na vybavenie Objednávky, najmä: meno a priezvisko / názov firmy, formulár / dodacia adresa, e-mailová adresa a telefónne číslo;

      2. názov Tovaru alebo komponentov a parametrov Tovaru z tých, ktoré sú prezentované na webovej stránke Obchodu;

      3. počet položiek;

      4. vybraná forma doručenia – z tých, ktoré sú dostupné v obchode;

      5. vybratý spôsob platby – spomedzi tých, ktoré sú dostupné v obchode.

    14. Informácie o celkovej hodnote Objednávky uvedenej v bode vyššie, poskytuje Predávajúci po vyplnení celej Objednávky informovaním elektronickou správou (e-mailom). Predávajúci zároveň informuje, že uzatvorením kúpnej zmluvy zo strany zákazníka vzniká povinnosť zaplatiť za objednaný tovar. V tejto chvíli je kúpna zmluva uzavretá.

    15. V prípade Zákazníka, ktorý je Spotrebiteľom a Zákazníka, ktorý je Podnikateľom uplatňujúcim práva spotrebiteľa, Predávajúci po každom zadaní Objednávky prostredníctvom e-mailu Zákazníkovi zašle potvrdenie o podmienkach zadanej Objednávky.

    16. Za účelom uzatvorenia kúpnej zmluvy musí zákazník uvedený v bode vyššie (v reakcii na potvrdenie podmienok Objednávky zaslané Predávajúcim) zaslať elektronickú správu (e-mail) na e-mailovú adresu Predávajúceho, v ktorej:

      1. akceptuje obsah odoslanej Objednávky a súhlasí s jej realizáciou a

      2. akceptuje obsah pravidiel a potvrdzuje, že si prečítal pokyny na odstúpenie od kúpnej zmluvy.

    17. Kúpna zmluva sa uzatvára v poľskom alebo anglickom jazyku, pričom obsah je v súlade s predpismi.

    18. V prípade zákazníkov, ktorí sú podnikateľmi, môže predávajúci uviesť samostatné pravidlá pre zadávanie a vykonávanie objednávok.

    19. Na tovar ponúkaný Predávajúcim sa vzťahujú pravidlá a návody na použitie uvedené v samostatnom dokumente Podmienky používania, zverejnenom na webovej stránke Obchodu.

  2. CENY A SPÔSOBY PLATBY 

    1. Ceny Tovaru v Predajni sú uvedené v poľských zlotých.

    2. Ceny prezentované v obchode zahŕňajú všetky komponenty vrátane DPH, ciel a iných poplatkov.

    3. Vo vzťahu k Zákazníkom, ktorí sú podnikateľmi, môže Predávajúci použiť čisté ceny. V tomto prípade musí podnikateľ k čistej cene vždy pripočítať daň z pridanej hodnoty (DPH) v platnej sadzbe.

    4. Ceny Tovaru prezentované v Obchode nezahŕňajú náklady na doručenie Tovaru účtované Zákazníkovi v súlade s týmito Pravidlami.

    5. Zákazník si môže vybrať nasledujúce spôsoby platby: 

      1. elektronická platba pomocou infraštruktúry externých platobných operátorov (podľa informácií v Obchode). Ak je zvolená táto forma platby, realizácia Objednávky sa začne po odoslaní potvrdenia o prijatí Objednávky Zákazníkovi a Predávajúci získa informácie zo systému zúčtovacieho agenta o platbe Zákazníkom. Odoslanie Tovaru Zákazníkovi sa však uskutoční až po dokončení Objednávky;

      2. bankovým prevodom na bankový účet Predávajúceho. V prípade zvolenia tejto formy platby bude realizácia Objednávky začatá po odoslaní potvrdenia o prijatí Objednávky Zákazníkom a po pripísaní finančných prostriedkov na bankový účet Predávajúceho. Odoslanie Tovaru Zákazníkovi je však uskutočnené až po dokončení Objednávky. V prípade tejto formy platby môže predávajúci poskytnúť zákazníkovi príslušný dokument súvisiaci s vysporiadaním, vrátane proforma faktúry alebo zálohovej faktúry - v súlade s informáciami v Obchode pred uskutočnením platby;

      3. na dobierku (platba dodávateľovi pri doručení). Ak je zvolená táto forma platby, realizácia Objednávky a jej odoslanie začne po odoslaní potvrdenia Objednávky a jej vyplnenia Predávajúcim Zákazníkovi;

      4. platba v hotovosti alebo kartou pri osobnom odbere (platba na osobnom odbernom mieste Predávajúceho). V prípade zvolenia tejto formy platby bude Objednávka vybavená po odoslaní potvrdenia o prijatí Objednávky Zákazníkovi a Tovar bude vydaný na mieste osobného odberu Predávajúceho v lehote stanovenej Zmluvnými stranami;

    6. Spôsoby platby, ktoré má Zákazník k dispozícii, môžu závisieť od Zákazníkom zvolenej formy doručenia Tovaru, o ktorej bude Predávajúci informovať v Obchode.

    7. Predávajúci poskytuje Kupujúcemu doklad o kúpe týkajúci sa Objednaného Tovaru v papierovej podobe spolu s dodaním Tovaru alebo v elektronickej forme - na e-mailovú adresu, ktorú Zákazník uviedol pri zadávaní Objednávky. V prípade Zákazníkov, ktorí majú Účet v Internetovom obchode, môže Predávajúci umiestniť ako súčasť Zákazníckeho účtu aj doklad o kúpe. Zákazník sa zaväzuje poskytnúť mu doklad o kúpe v elektronickej podobe.

    8. Predajca na webovej stránke Obchodu informuje Zákazníka o dátume platby za Objednávku.

    9. Ak zákazník nezaplatí včas, Predávajúci môže požiadať zákazníka o zaplatenie stanovením dodatočnej lehoty na takúto platbu a informuje o tom zákazníka na trvanlivom médiu. Informácia o dodatočnej lehote splatnosti obsahuje aj informáciu, že po uplynutí tejto lehoty predávajúci odstúpi od kúpnej zmluvy. V prípade neúčinného uplynutia druhej platobnej lehoty zašle predávajúci zákazníkovi vyhlásenie o odstúpení od zmluvy na trvanlivom nosiči podľa čl. 491 Občianskeho zákonníka. Odstúpenie od Zmluvy sa rovná zrušeniu a nevykonaniu Objednávky.

    10. Vo vzťahu k cenám Tovarov poskytovaných v Obchode, ktoré sú Predávajúcim deklarované ako znížené, Predávajúci poskytuje skoršiu najnižšiu cenu Tovaru použitého za posledných 30 dní pred uplatnením zníženia ceny Tovar.

  1. DORUČENIE OBJEDNÁVKY

    1. Doručenie Tovaru nie je územne obmedzené. V závislosti od miesta dodania môžu byť k dispozícii rôzne formuláre a náklady na dodanie – ako je uvedené v internetovom obchode.

    2. Doručenie sa uskutoční vo forme zvolenej zákazníkom a na adresu uvedenú zákazníkom pri zadávaní objednávky.

    3. Predajca poskytuje zákazníkovi možnosť výberu nasledujúcich foriem doručenia objednaného Tovaru: 

      1. kuriérna zásielka;

      2. osobný odber na odbernom mieste Predávajúceho (označené Predávajúcim) - po predchádzajúcej dohode jeho termínu, miesta a pravidiel s Predávajúcim. V prípade tejto formy doručenia je zákazník vyzvaný, aby pred zadaním objednávky kontaktoval predávajúceho.

    4. Informácie o počte Pracovných dní potrebných na dokončenie Objednávky a jej doručenie, ako aj o výške poplatkov za doručenie Tovaru sú prezentované Obchodu.

    5. Pokiaľ nie je v Obchode výslovne uvedené inak, dátum doručenia a vykonania Objednávky sa počíta do Pracovných dní v súlade s pravidlami stanovenými v týchto Pravidlách.

    6. Ak sú pre Tovar, na ktorý sa vzťahuje Objednávka, poskytnuté rôzne dodacie lehoty, platí najdlhšia lehota z uvedených pre celú Objednávku.

    7. Predávajúci môže (vrátane príležitostne alebo dočasne) zaviesť samostatné pravidlá alebo formy dodávok, vrátane napríklad špecifikácie hodnoty Objednávky, z ktorej môžu byť vybrané alebo všetky formy dodávok pre Zákazníka bezplatné a ich pravidlá . Takéto informácie sú prezentované na webovej stránke Internetového obchodu.

SLUŽBY

  1. SLUŽBY – VŠEOBECNÉ, DOSTUPNÉ SLUŽBY

     

    1. Predávajúci umožňuje Zákazníkovi využívať bezplatné Služby prostredníctvom Internetového obchodu, ktoré Predávajúci poskytuje 24 hodín denne, 7 dní v týždni.

    2. Hlavnou službou a funkcionalitou v Internetovom obchode je poskytnúť možnosť zadania Objednávky pomocou interaktívneho objednávkového formulára dostupného v Obchode. Služba spočívajúca v poskytovaní interaktívneho Objednávkového formulára dostupného v Obchode je poskytovaná na obmedzenú dobu - do odoslania Objednávky Zákazníkom prostredníctvom tohto formulára (pomocou formulára).

    3. Zákazník Obchodu má možnosť prehliadať a vyhľadávať obsah dostupný na stránkach Obchodu. Takýto obsah nepredstavuje ponuku v zmysle ustanovení Občianskeho zákonníka, pokiaľ nie je jasne uvedené inak.

    4. Služba prehliadania a vyhľadávania obsahu je zákazníkovi poskytovaná na obmedzenú dobu – kým zákazník nezavrie webovú stránku Obchodu.

    5. Zákazník má možnosť zriadiť a udržiavať Účet v Internetovom obchode.

    6. Účet obsahuje údaje poskytnuté zákazníkom. Môže obsahovať aj ďalšie informácie, ako napríklad históriu nákupov zákazníka alebo stav objednávky.

    7. Služba vedenia účtu v internetovom obchode je dostupná po registrácii. Registrácia prebieha vyplnením a prijatím formulára na vytvorenie účtu dostupného v Internetovom obchode.

    8. Zmluva o poskytovaní Služby spočívajúcej vo vedení Účtu sa uzatvára na dobu neurčitú a zaniká odoslaním žiadosti Zákazníka o zrušenie Účtu.

    9. Zákazník má možnosť použiť Tvorcu tovaru na samostatné vytvorenie konečného Tovaru, o ktorý má záujem, výberom rozmeru, materiálu a ďalších prvkov dostupných v Obchode, prezentovaných v obsahu Tvorcu Tovaru.

    10. Item Creator je nástroj, ktorý má Zákazník k dispozícii, aby mohol vytvoriť konečný Tovar, ktorý má špecifickú cenu a môže byť predmetom Objednávky.

    11. Služba poskytovania Tvorcu tovaru Zákazníkovi je dostupná pre zákazníkov, ktorí si Tvorcu tovaru otvoria pomocou internetovej adresy dostupnej v konkrétnej časti Obchodu.

    12. Zmluva o poskytovaní Služby spočívajúcej v poskytovaní Tvorcom tovaru sa uzatvára na dobu určitú a zaniká okamihom, keď Zákazník uzavrie webovú stránku Obchodu s Tvorcom tovaru.

    13. Predajca tiež umožňuje zákazníkom registráciu alebo prihlásenie do internetového obchodu pomocou zákazníckeho účtu prostredníctvom externých stránok sociálnych sietí, ako sú Facebook, Google. Zákazník, ktorý sa zaregistruje alebo prihlási do Účtu v Internetovom obchode pomocou účtu na externom portáli, poskytne Internetovému obchodu konkrétne údaje z účtu na tomto externom portáli.

    14. Zákazník je povinný uvádzať v Internetovom obchode, vrátane registračného formulára Účtu, len aktuálne údaje, ktoré sú v súlade so skutočnosťou, nie zavádzajúce, a o akýchkoľvek zmenách údajov poskytnutých Predávajúcemu alebo ich zmene bezodkladne informovať. tieto údaje samostatne pomocou funkcií dostupných v účte.

    15. Na správne dokončenie procesu vytvorenia účtu môže byť zákazník tiež požiadaný o vykonanie dodatočnej aktivácie účtu, a to aj prostredníctvom e-mailu alebo SMS, v súlade s informáciami zobrazenými v obchode.

    16. Ten istý zákazník nesmie mať k jednej e-mailovej adrese priradený viac ako jeden účet.

    17. Zákazník môže od Predávajúceho dostávať obchodné a podobné informácie vo forme správ zasielaných na e-mailovú adresu alebo telefónne číslo uvedené Zákazníkom - vo forme SMS správ - podľa uváženia Zákazníka (Newsletterová služba). Ak je zvolená možnosť SMS Newsletter - správy sú zasielané prostredníctvom telekomunikačných zariadení podporujúcich príjem SMS správ na telefónne číslo uvedené Zákazníkom.

    18. Zákazník môže svoj súhlas so zasielaním obchodných informácií kedykoľvek odvolať.

    19. Prihlásenie na odber bulletinu je dobrovoľné.

    20. Ak sa chcete prihlásiť na odber bulletinu, musíte zadať platnú e-mailovú adresu alebo telefónne číslo alebo aktivovať príslušné pole v internetovom obchode.

    21. Zmluva o poskytovaní Newsletterovej služby sa uzatvára na dobu neurčitú a zaniká okamihom, keď Zákazník odošle žiadosť o odstránenie svojej e-mailovej adresy alebo telefónneho čísla z odberu Newsletter alebo odhlásenie prostredníctvom odkazu obsiahnutého v obsahu správa odoslaná ako súčasť služby Newsletter .

    22. Obsah zasielaný ako súčasť Newslettera nepredstavuje ponuku v zmysle čl. 66 Občianskeho zákonníka.

    23. Zákazník má možnosť posielať správy Predávajúcemu pomocou kontaktného formulára dostupného na webovej stránke Internetového obchodu. Zmluva o poskytovaní Služby spočívajúca v poskytnutí interaktívneho formulára umožňujúceho Zákazníkom kontaktovať Predávajúceho sa uzatvára na dobu určitú a zaniká odoslaním správy Zákazníkom prostredníctvom formulára. Kontaktný formulár nie je prostriedkom online komunikácie v zmysle čl. 12 sek. 1 bod 3a zákona o právach spotrebiteľov.

    24. Zákazník môže Predajcu kontaktovať aj pomocou interaktívneho chatu dostupného v Internetovom obchode. Služba chat je zákazníkovi poskytovaná na obmedzenú dobu – do ukončenia konverzácie pomocou tohto nástroja alebo do zatvorenia webovej stránky internetového obchodu zákazníkom.

    25. Zákazník má možnosť zverejňovať v Internetovom obchode individuálne a subjektívne vyjadrenia (názory) k Tovaru, priebehu obchodu alebo vybavenia Objednávky z úrovne svojho Účtu. Zákazník pridávaním vyhlásení vyhlasuje, že má k tomuto obsahu všetky práva, najmä autorské.

    26. Zmluva o poskytovaní Služby spočívajúcej vo zverejňovaní názorov Zákazníka v Internetovom obchode sa uzatvára na dobu určitú - čas pridávania a prezentovania názorov. Výkazy by mali byť upravené jasným a zrozumiteľným spôsobom. Obsah vyhlásenia nesmie porušovať platné právne predpisy vrátane práv tretích osôb – najmä nesmie byť hanlivý, porušovať osobnostné práva alebo predstavovať akt nekalej súťaže.

    27. Uverejnené vyhlásenia sa šíria na webových stránkach internetového obchodu. Zákazník zverejnením vyhlásenia súhlasí s bezplatným použitím tohto vyhlásenia a jeho zverejnením Predávajúcim (licencia), vrátane najmä jeho zaznamenávania do pamäte počítača, verejného predvádzania, rozmnožovania a šírenia takým spôsobom, aby k nemu mal každý prístup. , vrátane najmä používania internetu, ako aj tvorby štúdií diel v zmysle zákona o autorskom práve a súvisiacich právach.

    28. Licencia uvedená v predchádzajúcom podbode oprávňuje predávajúceho k sublicenciám a nie je územne obmedzená.

    29. Ustanovenia vyššie uvedeného pododdielu sa primerane vzťahujú aj na ďalší obsah umiestnený Zákazníkom v Internetovom obchode, a to najmä ako súčasť účtu Obchodu.

    30. V Obchode môže byť určitý obsah prezentovaný aj ako súčasť tematického blogu týkajúceho sa typu Tovaru ponúkaného v Obchode. Obsah prezentovaný v rámci tematického blogu je záujmového a všeobecného, ​​tematického, ale aj len ilustračného charakteru. Sú prezentované v rámci kritérií subjektívne zvolených Predávajúcim. Nemali by sa považovať za ponuku, radu ani žiadne odporúčanie.

    31. Predávajúci má právo organizovať príležitostné súťaže a propagačné akcie, ktorých podmienky budú vždy uvedené na webovej stránke Obchodu. Akcie v Internetovom obchode nie je možné kombinovať, pokiaľ pravidlá danej akcie neustanovujú inak.


  1. UKONČENIE SLUŽIEB A ICH POZASTAVENIE

    1. Predávajúci má právo vo vzťahu k Zákazníkovi, ktorý je Podnikateľom, prerušiť poskytovanie Služieb, vrátane najmä vedenia Účtu, ako aj vypovedať zmluvu o poskytovaní Služby vrátane Služby vedenia Účtu. a ďalšie Služby ponúkané v Internetovom obchode s okamžitou platnosťou a bez uvedenia dôvodov zaslaním príslušného vyjadrenia na e-mailovú adresu, a to najmä v prípade pochybností o správnosti alebo úplnosti údajov poskytnutých takýmto Zákazníkom. , ako aj v prípade:

      1. porušenie Predpisov, ustanovení platných zákonov alebo zásad dobrých mravov takýmto Zákazníkom;

      2. keď konanie alebo opomenutie zákazníka nepriaznivo ovplyvňuje dobré meno Predajcu alebo inak poškodzuje Predajcu.

    2. Predávajúci má právo prerušiť poskytovanie Služieb alebo vypovedať zmluvu o poskytovaní Služieb dostupných v Internetovom obchode, a to aj vo vzťahu k Zákazníkom, ktorí nie sú Podnikateľmi, v situáciách uvedených v písm. 1 vyššie, po predchádzajúcej neúčinnej výzve na zastavenie porušovania s určením lehoty na zastavenie porušovania.

    3. Predávajúci môže tiež vypovedať Zmluvu o poskytovaní Služieb vrátane najmä služby vedenia Účtu v Internetovom obchode s 1-mesačnou výpovednou lehotou v týchto prípadoch:

      1. v prípade zmien v rozsahu Služieb poskytovaných v Internetovom obchode, a to najmä tých, ktoré sú spôsobené organizačnými, technologickými alebo technickými dôvodmi, vrátane zmien technických požiadaviek potrebných na používanie Internetového obchodu alebo jednotlivých Služieb, ako napr. ako aj zmeny zahŕňajúce ukončenie Obchodu, poskytovanie danej Služby, jej zmenu alebo zavedenie nových Služieb alebo funkcionalít, ako aj potrebu zlepšiť Služby, funkčnosť alebo prevádzku Internetového obchodu, zabrániť zneužitiu a potreba z bezpečnostných dôvodov;

      2. v prípade zmien ustanovení všeobecne záväzných právnych predpisov a ich výkladu/výkladu;

      3. v prípade rozhodnutia, rozsudku alebo iného obdobného úkonu vydaného súdmi, úradmi alebo inými typmi inštitúcií, ktoré má vplyv na poskytovanie poskytovaných Služieb alebo na práva a povinnosti Zmluvných strán, ako aj na uloženie konkrétnych povinností takýmito súdmi, úradmi alebo inými typmi inštitúcií;

      4. , ak účet daného zákazníka zostane neaktívny minimálne 3 roky.

    4. Žiadosť uvedená v bode 2 vyššie, ako aj informácie o prerušení poskytovania Služieb alebo ich ukončení môžu byť Zákazníkovi zaslané elektronicky, a to aj prostredníctvom správ v Obchode.

 

STIAHNUTIE, SŤAŽNOSTI, SÚDNE RIEŠENIE A VÝSKUM

  1. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY O PREDAJOV

    1. Spotrebiteľ, ktorý uzatvoril kúpnu zmluvu v súlade so zákonom o právach spotrebiteľov, môže od nej odstúpiť do 14 dní bez udania dôvodu. Pre vylúčenie pochybností, Spotrebiteľom sa na účely tejto časti o práve spotrebiteľa na odstúpenie od Zmluvy rozumejú aj Podnikatelia uplatňujúci práva spotrebiteľa.

    2. Lehota na odstúpenie od kúpnej zmluvy začína plynúť od prevzatia Tovaru Spotrebiteľom. Spotrebiteľ môže odstúpiť od kúpnej zmluvy podaním vyhlásenia o odstúpení predávajúcemu. Vyhlásenie je možné podať samostatne alebo prostredníctvom formulára, ktorého vzor je Predávajúcim zverejnený na internetovej stránke Obchodu na adrese: Formulár na odstúpenie od zmluvy. Na dodržanie lehoty stačí zaslať vyjadrenie pred jej uplynutím. Predávajúci bezodkladne potvrdí Spotrebiteľovi prijatie formulára odoslaného prostredníctvom Webovej stránky.

    3. V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy sa zmluva považuje za neplatnú.

    4. Ak Spotrebiteľ podal vyhlásenie o odstúpení od Kúpnej zmluvy skôr, ako Predávajúci prijal jeho ponuku, ponuka prestáva byť záväzná.

    5. Predávajúci je povinný bezodkladne, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia vyhlásenia Spotrebiteľa o odstúpení od Kúpnej zmluvy, vrátiť Spotrebiteľovi všetky ním uhradené platby, vrátane nákladov na doručenie Tovaru Spotrebiteľovi. . Predávajúci môže zadržať vrátenie platieb prijatých od Spotrebiteľa až do prevzatia Tovaru späť alebo kým Spotrebiteľ nepreukáže zaslanie Tovaru späť, v závislosti od toho, ktorá udalosť nastane skôr, pokiaľ predávajúci neponúkol, že si Tovar u Spotrebiteľa vyzdvihne sám. .

    6. Ak si Spotrebiteľ uplatňujúci právo na odstúpenie od zmluvy zvolil iný spôsob doručenia Tovaru, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný Predávajúcim, Predávajúci nie je povinný uhradiť Spotrebiteľovi dodatočné náklady, ktoré mu tým vznikli.

    7. Spotrebiteľ je povinný vrátiť Tovar Predávajúcemu bezodkladne, najneskôr však do 14 dní odo dňa, keď odstúpil od Kúpnej zmluvy, pokiaľ predávajúci nenavrhol, že si Tovar u Spotrebiteľa vyzdvihne sám. Pre dodržanie lehoty stačí zaslať Tovar späť na adresu Predávajúceho pred uplynutím lehoty. Vrátený Tovar je potrebné doručiť alebo zaslať na adresu Predávajúceho: Das Company sp. z o., ul. Przemysłowa 10, 32-540 Trzebinia.

    8. V prípade odstúpenia od Kúpnej zmluvy znáša Spotrebiteľ iba priame náklady na vrátenie Tovaru.

    9. Ak Tovar vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť obvyklou poštovou cestou, Predávajúci informuje Spotrebiteľa o nákladoch na vrátenie Tovaru na internetovej stránke Obchodu.

    10. Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty Tovaru v dôsledku jeho používania nad rámec toho, čo je potrebné na zistenie povahy, vlastností a fungovania Tovaru.

    11. Predávajúci vráti platbu rovnakým spôsobom platby, aký použil Spotrebiteľ, pokiaľ Spotrebiteľ výslovne nesúhlasil s iným spôsobom vrátenia, ktorý mu nespôsobuje žiadne náklady

 

  1. ZODPOVEDNOSŤ PREDÁVAJÚCEHO ZA SÚLAD TOVARU S PREDAJNOU ZMLUVOU, ZÁRUKA

    1. Predávajúci sa zaväzuje dodať tovar v súlade s obsahom kúpnej zmluvy s výnimkou uvedenou v bode IV bod 2 Predpisov.

    2. Predávajúci zodpovedá Zákazníkovi, ktorý je Spotrebiteľom alebo Podnikateľom uplatňujúcim práva Spotrebiteľa, za nesúlad Tovaru so Zmluvou za podmienok stanovených v Zákone o právach spotrebiteľa.

    3. V prípade nesúladu Tovaru s Kúpnou zmluvou má Spotrebiteľ alebo Podnikateľ uplatňujúci práva spotrebiteľa práva stanovené v Zákone o právach spotrebiteľa.

    4. Spotrebiteľ alebo Podnikateľ uplatňujúci práva spotrebiteľa v prípade uplatnenia svojich práv z dôvodu nesúladu Tovaru so Zmluvou dáva Tovar, ktorý je predmetom opravy alebo výmeny, k dispozícii Predávajúcemu. Tovar je odoberaný na náklady Predávajúceho. V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy Spotrebiteľ alebo Podnikateľ uplatňujúci práva spotrebiteľa bezodkladne vráti Tovar Predávajúcemu na jeho náklady.

    5. V prípade kúpnych zmlúv uzatvorených v obchode s podnikateľmi je zodpovednosť predávajúceho v rámci záruky za vady tovaru vylúčená podľa čl. 558 § 1 Občianskeho zákonníka

    6. Predávajúci nezodpovedá za nesúlad Tovaru so Zmluvou, ak bol Spotrebiteľ najneskôr pri uzatváraní Zmluvy jednoznačne upozornený, že konkrétna vlastnosť Tovaru sa odchyľuje od požiadaviek na zhodu. s dohodou uvedenou v čl. 43b sek. 2 alebo 3 Zákona o právach spotrebiteľa a výslovne a samostatne akceptoval nedostatok osobitosti Tovaru. Toto ustanovenie sa primerane vzťahuje na záruku uvedenú v bode X položka 10 Predpisov.

    7. Sťažnosti vyplývajúce z porušenia práv zákazníka zaručených zákonom alebo týmito nariadeniami by ste mali adresovať na: 

      1. na adresu : Das Company sp. z o.o., ul. Przemysłowa 10, 32-540 Trzebinia,

      2. alebo e-mailom na e-mailovú adresu: biuro@dascompany.com,

      3. telefonicky na číslo: +48 32 50 65 880,

      4. alebo prostredníctvom formulára dostupného v Internetovom obchode na adrese: https://complaints.dascompany.com/.

    8. Pre posúdenie reklamácie by mal Zákazník poslať alebo doručiť reklamovaný Tovar, ak je to možné, s priložením dokladu o kúpe. Tovar je potrebné doručiť alebo zaslať na adresu uvedenú v bode 7 lit. a vyššie.

    9. Predávajúci do 14 dní odo dňa doručenia žiadosti obsahujúcej reklamáciu odpovie na reklamáciu Tovaru alebo reklamáciu súvisiacu s plnením kúpnej zmluvy podanú spotrebiteľom alebo podnikateľom uplatňujúcim práva. spotrebiteľa.

    10. Za tovar ponúkaný Predávajúcim v Internetovom obchode ručí Predávajúci. Podrobné ustanovenia týkajúce sa záruky Predajcu nájdete v Záručných podmienkach zverejnených na webovej stránke Obchodu.

    11. Hotový tovar ponúkaný v Internetovom obchode môže mať záruku inej tretej strany. Ak má daný Tovar záruku uvedenú v predchádzajúcej vete, informácia o existencii a obsahu záruky a dobe, na ktorú bola poskytnutá, je vždy písomne ​​pripojená k Tovaru pri jeho doručení Zákazníkovi, ako aj ako na webovej stránke internetového obchodu.

  1. SŤAŽNOSŤ NA SLUŽBY 

    1. Zákazník môže predávajúcemu podávať sťažnosti v súvislosti s fungovaním Obchodu a používaním jeho Služieb alebo funkcií.

    2. Sťažnosti je možné odoslať:

      1. na adresu: Das Company sp. z o.o., ul. Przemysłowa 10, 32-540 Trzebinia, 

      2. alebo e-mailom na e-mailovú adresu: biuro@dascompany.com,

      3. telefonicky na číslo: +48 32 50 65 880,

      4. alebo prostredníctvom kontaktného formulára dostupného v online obchode.

    3. V reklamácii by mal zákazník uviesť svoje meno a priezvisko, korešpondenčnú adresu, typ a popis problému.

    4. V prípade akýchkoľvek nedostatkov reklamácie predávajúci vyzve zákazníka na jej doplnenie v potrebnom rozsahu v uvedenej lehote.

  1. MIMO SÚDNE METÓDY VYBAVENIA SŤAŽNOSTÍ A Utrpenia NÁROKOV

    1. Zákazník, ktorý je spotrebiteľom, má možnosť využiť mimosúdne spôsoby riešenia sťažností a uplatňovania nárokov.

    2. Spotrebiteľ vrátane: 

      1. je oprávnená obrátiť sa na stály mimosúdny spotrebiteľský súd pôsobiaci pri obchodnej inšpekcii so žiadosťou o riešenie sporu z uzatvorenej kúpnej zmluvy alebo zmluvy o poskytovaní služieb;

      2. je oprávnený obrátiť sa na vojvodského inšpektora obchodnej inšpekcie so žiadosťou o začatie mediačného konania vo veci mimosúdneho riešenia sporu medzi zákazníkom a predávajúcim;

      3. môže získať bezplatnú pomoc pri riešení sporu medzi zákazníkom a predávajúcim aj s využitím bezplatnej pomoci obecného (mestského) ombudsmana spotrebiteľov alebo sociálnej organizácie, ktorej zákonné úlohy zahŕňajú ochranu spotrebiteľa (napr. Federácia spotrebiteľov, Asociácia poľských spotrebiteľov) .

    3. Podrobné informácie o možnosti spotrebiteľov využívať mimosúdne spôsoby vybavovania sťažností a uplatňovania nárokov a pravidlá prístupu k týmto postupom sú k dispozícii u obecných (obecných) ombudsmanov spotrebiteľov, spoločenských organizácií, medzi ktorých zákonné úlohy patrí spotrebiteľ ochrany, Pokrajinských inšpektorátov obchodnej inšpekcie a na Úrade pre hospodársku súťaž a ochranu spotrebiteľa - a to aj na ich webových stránkach.

    4. Spotrebiteľ môže podať svoju sťažnosť aj prostredníctvom online platformy EÚ RSO, ktorá je k dispozícii na: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

  1. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV 

Osobné údaje zákazníkov sú zhromažďované a spracovávané Predávajúcim v súlade s platnou legislatívou, vrátane Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a o voľnom toku týchto údajov a zrušení smernice 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) a v súlade so zásadami ochrany osobných údajov obchodu

  1. SAMOTNÉ USTANOVENIA PRE PODNIKATEĽOV

 

S výhradou samostatných ustanovení týchto Pravidiel, ak je Zákazník Podnikateľ, platia pre ním zadané objednávky a služby nasledujúce výhrady:

 

    1. Predávajúci nezodpovedá za škody vyplývajúce z nesprávnych alebo neúplných údajov poskytnutých Podnikateľom pri zadávaní Objednávky alebo inde v Obchode, ako aj spôsobené nesprávnymi kontaktnými údajmi alebo dodacou adresou.

    2. Vychádza sa z toho, že osobou preberajúcou Tovar v mene Zákazníka, ktorá je Podnikateľom, je ním oprávnená osoba na prevzatie zásielky a podpisovanie v jeho mene na dodacom liste, ako aj na vykonávanie iných súvisiacich činností.

    3. Predávajúci nezodpovedá najmä v prípade skladovania, prepravy alebo používania Tovaru v rozpore s informáciami obsiahnutými v popise Tovaru, etiketách Tovaru alebo pokynoch Predávajúceho.

    4. Zodpovednosť Predávajúceho za ušlý zisk voči Podnikateľovi je vylúčená.

    5. Podnikateľ nemá nárok na žiadne nároky voči Predávajúcemu za nároky tretích osôb vyplývajúce z používania Tovaru.

    6. Podnikateľ sa zaväzuje, že bez predchádzajúceho súhlasu Predávajúceho nebude používať ochranné známky, obchodné označenia ani iné symboly individualizujúce Predávajúceho.

    7. Zodpovednosť Predávajúceho voči Podnikateľovi je obmedzená do hodnoty poslednej Objednávky.

  1. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

    1. Tieto pravidlá sú nepretržite dostupné na webovej stránke obchodu spôsobom, ktorý umožňuje získavanie, reprodukciu a zaznamenávanie obsahu vytlačením alebo uložením na nosič kedykoľvek počas prehliadania obsahu online obchodu.

    2. Pokiaľ nie je na webovej stránke obchodu uvedené inak, všetky práva k internetovému obchodu, vrátane autorských práv, práv duševného vlastníctva k jeho názvu, internetovej doméne, webovej stránke, ako aj k ďalšiemu obsahu, najmä k formulárom, logám, ako aj nakoľko fotografie, video materiály, popisy Tovaru patria Predávajúcemu a je možné ich použiť len určeným spôsobom a v súlade s Nariadeniami a ustanoveniami všeobecne platných právnych predpisov.

    3. Na riešenie akýchkoľvek sporov vzniknutých medzi Predávajúcim a Zákazníkom, ktorý nie je Podnikateľom, sú príslušné súdy v súlade s ustanoveniami príslušných ustanovení Občianskeho súdneho poriadku. Riešenie akýchkoľvek sporov vzniknutých medzi Predávajúcim a Zákazníkom, ktorý je Podnikateľom, sa predkladá súdu príslušnému podľa sídla Predávajúceho.

    4. Vo veciach, na ktoré sa nevzťahujú tieto predpisy, sa použijú ustanovenia Občianskeho zákonníka, ustanovenia zákona o poskytovaní elektronických služieb, ustanovenia zákona o právach spotrebiteľov a ďalšie príslušné ustanovenia poľského práva.

    5. Predávajúci môže zmeniť Pravidlá v nasledujúcich prípadoch:

      1. zmeny ustanovení všeobecne platných právnych predpisov alebo ich výklad/výklad ovplyvňujúce ustanovenia Nariadení alebo práva a povinnosti zmluvných strán;

      2. Vydanie rozhodnutia, rozsudku alebo iného podobného úkonu súdmi, úradmi alebo inými typmi inštitúcií ovplyvňujúce ustanovenia Nariadení alebo práva a povinnosti zmluvných strán, ako aj uloženie osobitných povinností takýmito súdmi, úradmi resp. iné typy inštitúcií;

      3. v prípade zmien rozsahu Služieb poskytovaných v Internetovom obchode, predpokladov, funkcionalít alebo organizácie prevádzkovania Obchodu alebo predajov; vrátane najmä spôsobených organizačnými, technologickými alebo technickými dôvodmi, a to aj v prípade zmeny technických požiadaviek potrebných na používanie Internetového obchodu alebo jednotlivých Služieb alebo obchodných predpokladov, ako aj zmeny spočívajúce v ukončení poskytovania danú Službu, formu alebo pravidlá predaja, ich zmenu alebo aj zavedenie nových Služieb alebo funkcionalít alebo organizáciu Obchodu alebo predaja;

      4. potreba zlepšiť Služby, funkčnosť alebo prevádzku Online obchodu, zabrániť zneužitiu alebo potreba z bezpečnostných dôvodov;

      5. výskyt potreby redakčných zmien vrátane potreby odstrániť nejednoznačnosti alebo výkladové pochybnosti týkajúce sa obsahu nariadení.

    6. Každý zákazník bude informovaný o akýchkoľvek zmenách týchto Pravidiel prostredníctvom informácií na webovej stránke Internetového obchodu, ktoré budú obsahovať zoznam zmien a dátum nadobudnutia ich účinnosti. Zákazníci, ktorí majú Účet, môžu byť dodatočne informovaní o zmenách spolu s ich zhrnutím na nimi uvedenú e-mailovú adresu. Dátum nadobudnutia účinnosti zmien nebude kratší ako 14 dní odo dňa ich oznámenia. Ak Zákazník so Zákazníckym účtom neakceptuje nový obsah Pravidiel, je povinný túto skutočnosť oznámiť Predávajúcemu do 14 dní odo dňa oznámenia zmeny Pravidiel. Oznámenie Predávajúceho o neprijatí nového obsahu Pravidiel má za následok ukončenie Zmluvy v rámci Účtu.

    7. Zmeny a doplnenia Pravidiel vo vzťahu k Zákazníkom, ktorí sú podnikateľmi, môžu byť zavedené v lehotách kratších, ako je uvedené v bode 6 vyššie.

    8. Predávajúci môže na stránky Obchodu umiestňovať reklamný obsah týkajúci sa ponúkaných služieb, ako aj tovarov a služieb tretích osôb, a to vo formách používaných na internete. Používanie takýchto ponúk alebo služieb nie je súčasťou Obchodu a ich pravidlá definujú príslušné tretie strany.

    9. V prípade, že niektoré z ustanovení týchto Nariadení je alebo sa stane úplne alebo čiastočne neúčinným (napríklad z dôvodu zmeny zákona), nemá to vplyv na účinnosť zostávajúcich ustanovení.

    10. Ak sú tieto Predpisy v dvojjazyčnej alebo viacjazyčnej verzii, v prípade jazykových nezrovnalostí je záväzná iba verzia Predpisov v poľskom jazyku.